Z. BAŞBUĞ, "Temel Sanat Eğitimi Dersinin İşlenişinde Eser Eleştirisinin Önemi," In İnsan ve Medeniyet Araştırmaları 2019 , Çizgi Yayınevi, 2019, pp.87-92.
BAŞBUĞ, Z. Temel Sanat Eğitimi Dersinin İşlenişinde Eser Eleştirisinin Önemi. 2019. In İnsan ve Medeniyet Araştırmaları 2019 , Çizgi Yayınevi, 87-92.
BAŞBUĞ, Z., (2019). Temel Sanat Eğitimi Dersinin İşlenişinde Eser Eleştirisinin Önemi. İnsan ve Medeniyet Araştırmaları 2019 (pp.87-92), Çizgi Yayınevi.
BAŞBUĞ, ZUHAL. "Temel Sanat Eğitimi Dersinin İşlenişinde Eser Eleştirisinin Önemi." In İnsan ve Medeniyet Araştırmaları 2019 , 87-92. Çizgi Yayınevi, 2019
BAŞBUĞ, ZUHAL. "Temel Sanat Eğitimi Dersinin İşlenişinde Eser Eleştirisinin Önemi." İnsan ve Medeniyet Araştırmaları 2019 , Çizgi Yayınevi, 2019, pp.87-92.
BAŞBUĞ, Z. (2019) "Temel Sanat Eğitimi Dersinin İşlenişinde Eser Eleştirisinin Önemi", İnsan ve Medeniyet Araştırmaları 2019 . Çizgi Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={ZUHAL BAŞBUĞ}, chaptertitle={Temel Sanat Eğitimi Dersinin İşlenişinde Eser Eleştirisinin Önemi}, booktitle={ İnsan ve Medeniyet Araştırmaları 2019}, publisher={Çizgi Yayınevi}, city={},year={2019} }