F. ERENDAĞ SÜMER, "Türkiye’de Stratejik Halka İlişkiler Anlayışı: Türkiye’de Büyük İş Örgütlerinin Halka İlişkiler Uygulayıcılarına Yönelik Bir araştırma," Global Media Journal: Turkish Edition , vol.4, no.7, pp.51-80, 2013
ERENDAĞ SÜMER, F. 2013. Türkiye’de Stratejik Halka İlişkiler Anlayışı: Türkiye’de Büyük İş Örgütlerinin Halka İlişkiler Uygulayıcılarına Yönelik Bir araştırma. Global Media Journal: Turkish Edition , vol.4, no.7 , 51-80.
ERENDAĞ SÜMER, F., (2013). Türkiye’de Stratejik Halka İlişkiler Anlayışı: Türkiye’de Büyük İş Örgütlerinin Halka İlişkiler Uygulayıcılarına Yönelik Bir araştırma. Global Media Journal: Turkish Edition , vol.4, no.7, 51-80.
ERENDAĞ SÜMER, FULYA. "Türkiye’de Stratejik Halka İlişkiler Anlayışı: Türkiye’de Büyük İş Örgütlerinin Halka İlişkiler Uygulayıcılarına Yönelik Bir araştırma," Global Media Journal: Turkish Edition , vol.4, no.7, 51-80, 2013
ERENDAĞ SÜMER, FULYA E. . "Türkiye’de Stratejik Halka İlişkiler Anlayışı: Türkiye’de Büyük İş Örgütlerinin Halka İlişkiler Uygulayıcılarına Yönelik Bir araştırma." Global Media Journal: Turkish Edition , vol.4, no.7, pp.51-80, 2013
ERENDAĞ SÜMER, F. (2013) . "Türkiye’de Stratejik Halka İlişkiler Anlayışı: Türkiye’de Büyük İş Örgütlerinin Halka İlişkiler Uygulayıcılarına Yönelik Bir araştırma." Global Media Journal: Turkish Edition , vol.4, no.7, pp.51-80.
@article{article, author={FULYA ERENDAĞ SÜMER}, title={Türkiye’de Stratejik Halka İlişkiler Anlayışı: Türkiye’de Büyük İş Örgütlerinin Halka İlişkiler Uygulayıcılarına Yönelik Bir araştırma}, journal={Global Media Journal: Turkish Edition}, year=2013, pages={51-80} }