Atıf Formatları
Mağaza Markalı Ürün Satın Alan Tüketiciler ile Satınalmayan Tüketiciler arasında Algılanan Risk Bakımından Farklılık Olup Olmadığının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. YARAŞ Et Al. , "Mağaza Markalı Ürün Satın Alan Tüketiciler ile Satınalmayan Tüketiciler arasında Algılanan Risk Bakımından Farklılık Olup Olmadığının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma," Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.2, pp.198-217, 2009

YARAŞ, E. Et Al. 2009. Mağaza Markalı Ürün Satın Alan Tüketiciler ile Satınalmayan Tüketiciler arasında Algılanan Risk Bakımından Farklılık Olup Olmadığının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.2 , 198-217.

YARAŞ, E., Yeniçeri, T., & ZENGİN, A. Y., (2009). Mağaza Markalı Ürün Satın Alan Tüketiciler ile Satınalmayan Tüketiciler arasında Algılanan Risk Bakımından Farklılık Olup Olmadığının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.2, 198-217.

YARAŞ, EYYUP, Tülay Yeniçeri, And ASUDE YASEMİN ZENGİN. "Mağaza Markalı Ürün Satın Alan Tüketiciler ile Satınalmayan Tüketiciler arasında Algılanan Risk Bakımından Farklılık Olup Olmadığının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma," Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.2, 198-217, 2009

YARAŞ, EYYUP Et Al. "Mağaza Markalı Ürün Satın Alan Tüketiciler ile Satınalmayan Tüketiciler arasında Algılanan Risk Bakımından Farklılık Olup Olmadığının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma." Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.2, pp.198-217, 2009

YARAŞ, E. Yeniçeri, T. And ZENGİN, A. Y. (2009) . "Mağaza Markalı Ürün Satın Alan Tüketiciler ile Satınalmayan Tüketiciler arasında Algılanan Risk Bakımından Farklılık Olup Olmadığının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma." Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.2, pp.198-217.

@article{article, author={EYYUP YARAŞ Et Al. }, title={Mağaza Markalı Ürün Satın Alan Tüketiciler ile Satınalmayan Tüketiciler arasında Algılanan Risk Bakımından Farklılık Olup Olmadığının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma}, journal={Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2009, pages={198-217} }