Atıf Formatları
GELENEKSEL REKLAMCILIKTAN DİJİTAL REKLAMCILIĞA GEÇİŞ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. ARAT And İ. KAZAN, "GELENEKSEL REKLAMCILIKTAN DİJİTAL REKLAMCILIĞA GEÇİŞ," AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.18, pp.448-464, 2019

ARAT, T. And KAZAN, İ. 2019. GELENEKSEL REKLAMCILIKTAN DİJİTAL REKLAMCILIĞA GEÇİŞ. AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.18 , 448-464.

ARAT, T., & KAZAN, İ., (2019). GELENEKSEL REKLAMCILIKTAN DİJİTAL REKLAMCILIĞA GEÇİŞ. AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.18, 448-464.

ARAT, TUGAY, And İMRAN KAZAN. "GELENEKSEL REKLAMCILIKTAN DİJİTAL REKLAMCILIĞA GEÇİŞ," AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.18, 448-464, 2019

ARAT, TUGAY And KAZAN, İMRAN. "GELENEKSEL REKLAMCILIKTAN DİJİTAL REKLAMCILIĞA GEÇİŞ." AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.18, pp.448-464, 2019

ARAT, T. And KAZAN, İ. (2019) . "GELENEKSEL REKLAMCILIKTAN DİJİTAL REKLAMCILIĞA GEÇİŞ." AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.18, pp.448-464.

@article{article, author={TUGAY ARAT And author={İMRAN KAZAN}, title={GELENEKSEL REKLAMCILIKTAN DİJİTAL REKLAMCILIĞA GEÇİŞ}, journal={AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi}, year=2019, pages={448-464} }