A. Gürsoy And K. Köksal, "OKUL YÖNETİCİLERİNİN İLETİŞİM STİLİ, ÖĞRETMENLERİN ZORUNLU VATANDAŞLIK DAVRANIŞI ALGISINI ETKİLER Mİ?," Milli Eğitim , vol.49, no.227, pp.389-404, 2020
Gürsoy, A. And Köksal, K. 2020. OKUL YÖNETİCİLERİNİN İLETİŞİM STİLİ, ÖĞRETMENLERİN ZORUNLU VATANDAŞLIK DAVRANIŞI ALGISINI ETKİLER Mİ?. Milli Eğitim , vol.49, no.227 , 389-404.
Gürsoy, A., & Köksal, K., (2020). OKUL YÖNETİCİLERİNİN İLETİŞİM STİLİ, ÖĞRETMENLERİN ZORUNLU VATANDAŞLIK DAVRANIŞI ALGISINI ETKİLER Mİ?. Milli Eğitim , vol.49, no.227, 389-404.
Gürsoy, Ali, And KEMAL KÖKSAL. "OKUL YÖNETİCİLERİNİN İLETİŞİM STİLİ, ÖĞRETMENLERİN ZORUNLU VATANDAŞLIK DAVRANIŞI ALGISINI ETKİLER Mİ?," Milli Eğitim , vol.49, no.227, 389-404, 2020
Gürsoy, Ali And Köksal, KEMAL. "OKUL YÖNETİCİLERİNİN İLETİŞİM STİLİ, ÖĞRETMENLERİN ZORUNLU VATANDAŞLIK DAVRANIŞI ALGISINI ETKİLER Mİ?." Milli Eğitim , vol.49, no.227, pp.389-404, 2020
Gürsoy, A. And Köksal, K. (2020) . "OKUL YÖNETİCİLERİNİN İLETİŞİM STİLİ, ÖĞRETMENLERİN ZORUNLU VATANDAŞLIK DAVRANIŞI ALGISINI ETKİLER Mİ?." Milli Eğitim , vol.49, no.227, pp.389-404.
@article{article, author={Ali Gürsoy And author={KEMAL KÖKSAL}, title={OKUL YÖNETİCİLERİNİN İLETİŞİM STİLİ, ÖĞRETMENLERİN ZORUNLU VATANDAŞLIK DAVRANIŞI ALGISINI ETKİLER Mİ?}, journal={Milli Eğitim}, year=2020, pages={389-404} }