Atıf Formatları
Reklam Araştırmaları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. Adalı Aydın, "Gelenekselden Dijitale Reklamcılığın Dönüşümü: Türkiye’de Yapılan Lisansüstü Tezlerde Dijital Reklamın İzini Sürmek," In Reklam Araştırmaları , Ankara: Detay Yayıncılık, 2019, pp.129-154.

Adalı Aydın, G. Gelenekselden Dijitale Reklamcılığın Dönüşümü: Türkiye’de Yapılan Lisansüstü Tezlerde Dijital Reklamın İzini Sürmek. 2019. In Reklam Araştırmaları , Detay Yayıncılık, Ankara, 129-154.

Adalı Aydın, G., (2019). Gelenekselden Dijitale Reklamcılığın Dönüşümü: Türkiye’de Yapılan Lisansüstü Tezlerde Dijital Reklamın İzini Sürmek. Reklam Araştırmaları (pp.129-154), Ankara: Detay Yayıncılık.

Adalı Aydın, GÜLTEN. "Gelenekselden Dijitale Reklamcılığın Dönüşümü: Türkiye’de Yapılan Lisansüstü Tezlerde Dijital Reklamın İzini Sürmek." In Reklam Araştırmaları , 129-154. Ankara: Detay Yayıncılık, 2019

Adalı Aydın, GÜLTEN. "Gelenekselden Dijitale Reklamcılığın Dönüşümü: Türkiye’de Yapılan Lisansüstü Tezlerde Dijital Reklamın İzini Sürmek." Reklam Araştırmaları , Detay Yayıncılık, 2019, pp.129-154.

Adalı Aydın, G. (2019) "Gelenekselden Dijitale Reklamcılığın Dönüşümü: Türkiye’de Yapılan Lisansüstü Tezlerde Dijital Reklamın İzini Sürmek", Reklam Araştırmaları . Ankara: Detay Yayıncılık.

@bookchapter{bookchapter, author ={GÜLTEN ADALI}, chaptertitle={Gelenekselden Dijitale Reklamcılığın Dönüşümü: Türkiye’de Yapılan Lisansüstü Tezlerde Dijital Reklamın İzini Sürmek}, booktitle={ Reklam Araştırmaları}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={Ankara},year={2019} }