E. Turancı Et Al. , "Marka İmajı Çerçevesinde Lüks Tüketim Ürünlerinin Kullanımında Gösterişçi ve Sembolik Tüketimin Etkileri: iPhone Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma," Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.2022, no.9, pp.109-140, 2022
Turancı, E. Et Al. 2022. Marka İmajı Çerçevesinde Lüks Tüketim Ürünlerinin Kullanımında Gösterişçi ve Sembolik Tüketimin Etkileri: iPhone Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma. Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.2022, no.9 , 109-140.
Turancı, E., Gölönü, S., & Conkoğlu, S., (2022). Marka İmajı Çerçevesinde Lüks Tüketim Ürünlerinin Kullanımında Gösterişçi ve Sembolik Tüketimin Etkileri: iPhone Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma. Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.2022, no.9, 109-140.
Turancı, Eda, Sirel Gölönü, And SENA CONKOĞLU. "Marka İmajı Çerçevesinde Lüks Tüketim Ürünlerinin Kullanımında Gösterişçi ve Sembolik Tüketimin Etkileri: iPhone Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma," Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.2022, no.9, 109-140, 2022
Turancı, Eda Et Al. "Marka İmajı Çerçevesinde Lüks Tüketim Ürünlerinin Kullanımında Gösterişçi ve Sembolik Tüketimin Etkileri: iPhone Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma." Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.2022, no.9, pp.109-140, 2022
Turancı, E. Gölönü, S. And Conkoğlu, S. (2022) . "Marka İmajı Çerçevesinde Lüks Tüketim Ürünlerinin Kullanımında Gösterişçi ve Sembolik Tüketimin Etkileri: iPhone Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma." Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.2022, no.9, pp.109-140.
@article{article, author={Eda Turancı Et Al. }, title={Marka İmajı Çerçevesinde Lüks Tüketim Ürünlerinin Kullanımında Gösterişçi ve Sembolik Tüketimin Etkileri: iPhone Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma}, journal={Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={109-140} }