Atıf Formatları
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE EĞİTİMİ DERS KİTAPLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIK BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ: İSTANBUL B1, B2 VE C1 DERS KİTAPLARI ÖRNEĞİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Banaz And A. Z. Güven, "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE EĞİTİMİ DERS KİTAPLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIK BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ: İSTANBUL B1, B2 VE C1 DERS KİTAPLARI ÖRNEĞİ ," Tarih Okulu Dergisi , vol.60, pp.3448-3475, 2022

Banaz, E. And Güven, A. Z. 2022. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE EĞİTİMİ DERS KİTAPLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIK BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ: İSTANBUL B1, B2 VE C1 DERS KİTAPLARI ÖRNEĞİ . Tarih Okulu Dergisi , vol.60 , 3448-3475.

Banaz, E., & Güven, A. Z., (2022). YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE EĞİTİMİ DERS KİTAPLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIK BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ: İSTANBUL B1, B2 VE C1 DERS KİTAPLARI ÖRNEĞİ . Tarih Okulu Dergisi , vol.60, 3448-3475.

Banaz, Emrullah, And AHMET ZEKİ GÜVEN. "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE EĞİTİMİ DERS KİTAPLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIK BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ: İSTANBUL B1, B2 VE C1 DERS KİTAPLARI ÖRNEĞİ ," Tarih Okulu Dergisi , vol.60, 3448-3475, 2022

Banaz, Emrullah And Güven, AHMET Z. . "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE EĞİTİMİ DERS KİTAPLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIK BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ: İSTANBUL B1, B2 VE C1 DERS KİTAPLARI ÖRNEĞİ ." Tarih Okulu Dergisi , vol.60, pp.3448-3475, 2022

Banaz, E. And Güven, A. Z. (2022) . "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE EĞİTİMİ DERS KİTAPLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIK BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ: İSTANBUL B1, B2 VE C1 DERS KİTAPLARI ÖRNEĞİ ." Tarih Okulu Dergisi , vol.60, pp.3448-3475.

@article{article, author={Emrullah Banaz And author={AHMET ZEKİ GÜVEN}, title={YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE EĞİTİMİ DERS KİTAPLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIK BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ: İSTANBUL B1, B2 VE C1 DERS KİTAPLARI ÖRNEĞİ }, journal={Tarih Okulu Dergisi}, year=2022, pages={3448-3475} }