Atıf Formatları
KOVID-19 SÜRECİNDE SATIŞ SONRASI HİZMETLERDE MÜŞTERİ BEKLENTİLERİ İLE HİZMET KALİTESİ ALGISININ İNCELENMESİ: DAYANIKLI BEYAZ EŞYA SEKTÖRÜNDEN BİR ÖRNEK
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. NERGİZ And A. E. ÖZDEMİR, "KOVID-19 SÜRECİNDE SATIŞ SONRASI HİZMETLERDE MÜŞTERİ BEKLENTİLERİ İLE HİZMET KALİTESİ ALGISININ İNCELENMESİ: DAYANIKLI BEYAZ EŞYA SEKTÖRÜNDEN BİR ÖRNEK," 13th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education , Antalya, Turkey, pp.750-763, 2021

NERGİZ, M. And ÖZDEMİR, A. E. 2021. KOVID-19 SÜRECİNDE SATIŞ SONRASI HİZMETLERDE MÜŞTERİ BEKLENTİLERİ İLE HİZMET KALİTESİ ALGISININ İNCELENMESİ: DAYANIKLI BEYAZ EŞYA SEKTÖRÜNDEN BİR ÖRNEK. 13th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education , (Antalya, Turkey), 750-763.

NERGİZ, M., & ÖZDEMİR, A. E., (2021). KOVID-19 SÜRECİNDE SATIŞ SONRASI HİZMETLERDE MÜŞTERİ BEKLENTİLERİ İLE HİZMET KALİTESİ ALGISININ İNCELENMESİ: DAYANIKLI BEYAZ EŞYA SEKTÖRÜNDEN BİR ÖRNEK . 13th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (pp.750-763). Antalya, Turkey

NERGİZ, MURAT, And AYŞE EREN ÖZDEMİR. "KOVID-19 SÜRECİNDE SATIŞ SONRASI HİZMETLERDE MÜŞTERİ BEKLENTİLERİ İLE HİZMET KALİTESİ ALGISININ İNCELENMESİ: DAYANIKLI BEYAZ EŞYA SEKTÖRÜNDEN BİR ÖRNEK," 13th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Antalya, Turkey, 2021

NERGİZ, MURAT And ÖZDEMİR, AYŞE E. . "KOVID-19 SÜRECİNDE SATIŞ SONRASI HİZMETLERDE MÜŞTERİ BEKLENTİLERİ İLE HİZMET KALİTESİ ALGISININ İNCELENMESİ: DAYANIKLI BEYAZ EŞYA SEKTÖRÜNDEN BİR ÖRNEK." 13th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education , Antalya, Turkey, pp.750-763, 2021

NERGİZ, M. And ÖZDEMİR, A. E. (2021) . "KOVID-19 SÜRECİNDE SATIŞ SONRASI HİZMETLERDE MÜŞTERİ BEKLENTİLERİ İLE HİZMET KALİTESİ ALGISININ İNCELENMESİ: DAYANIKLI BEYAZ EŞYA SEKTÖRÜNDEN BİR ÖRNEK." 13th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education , Antalya, Turkey, pp.750-763.

@conferencepaper{conferencepaper, author={MURAT NERGİZ And author={AYŞE EREN ÖZDEMİR}, title={KOVID-19 SÜRECİNDE SATIŞ SONRASI HİZMETLERDE MÜŞTERİ BEKLENTİLERİ İLE HİZMET KALİTESİ ALGISININ İNCELENMESİ: DAYANIKLI BEYAZ EŞYA SEKTÖRÜNDEN BİR ÖRNEK}, congress name={13th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2021}, pages={750-763} }