Atıf Formatları
Müşteri Yönetimli Marka İtibarını Koruma Yöneliminde Çevrimiçi Seyahat 2.0 Bilgi Kanallarında Şikayet Takibinin Önemi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. Ö. GÜZEL, "Müşteri Yönetimli Marka İtibarını Koruma Yöneliminde Çevrimiçi Seyahat 2.0 Bilgi Kanallarında Şikayet Takibinin Önemi," 13. Ulusal Turizm Kongresi, Akdeniz Üniversitesi , Antalya, Turkey, 2012

GÜZEL, F. Ö. 2012. Müşteri Yönetimli Marka İtibarını Koruma Yöneliminde Çevrimiçi Seyahat 2.0 Bilgi Kanallarında Şikayet Takibinin Önemi. 13. Ulusal Turizm Kongresi, Akdeniz Üniversitesi , (Antalya, Turkey).

GÜZEL, F. Ö., (2012). Müşteri Yönetimli Marka İtibarını Koruma Yöneliminde Çevrimiçi Seyahat 2.0 Bilgi Kanallarında Şikayet Takibinin Önemi . 13. Ulusal Turizm Kongresi, Akdeniz Üniversitesi, Antalya, Turkey

GÜZEL, FATMA. "Müşteri Yönetimli Marka İtibarını Koruma Yöneliminde Çevrimiçi Seyahat 2.0 Bilgi Kanallarında Şikayet Takibinin Önemi," 13. Ulusal Turizm Kongresi, Akdeniz Üniversitesi, Antalya, Turkey, 2012

GÜZEL, FATMA Ö. . "Müşteri Yönetimli Marka İtibarını Koruma Yöneliminde Çevrimiçi Seyahat 2.0 Bilgi Kanallarında Şikayet Takibinin Önemi." 13. Ulusal Turizm Kongresi, Akdeniz Üniversitesi , Antalya, Turkey, 2012

GÜZEL, F. Ö. (2012) . "Müşteri Yönetimli Marka İtibarını Koruma Yöneliminde Çevrimiçi Seyahat 2.0 Bilgi Kanallarında Şikayet Takibinin Önemi." 13. Ulusal Turizm Kongresi, Akdeniz Üniversitesi , Antalya, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={FATMA ÖZLEM GÜZEL}, title={Müşteri Yönetimli Marka İtibarını Koruma Yöneliminde Çevrimiçi Seyahat 2.0 Bilgi Kanallarında Şikayet Takibinin Önemi}, congress name={13. Ulusal Turizm Kongresi, Akdeniz Üniversitesi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2012}}