E. İLBASMIŞ And B. ÖZKAN, "Coğrafi İşaretli Ürünlerin Pazarlanmasında Dijital Turizm Stratejileri," In Teori ve Uygulamalarla Turizm Araştırmaları , Çizgi Yayınevi, 2024, pp.163-180.
İLBASMIŞ, E. And ÖZKAN, B. Coğrafi İşaretli Ürünlerin Pazarlanmasında Dijital Turizm Stratejileri. 2024. In Teori ve Uygulamalarla Turizm Araştırmaları , Çizgi Yayınevi, 163-180.
İLBASMIŞ, E., & ÖZKAN, B., (2024). Coğrafi İşaretli Ürünlerin Pazarlanmasında Dijital Turizm Stratejileri. Teori ve Uygulamalarla Turizm Araştırmaları (pp.163-180), Çizgi Yayınevi.
İLBASMIŞ, EDA, And BURHAN ÖZKAN. "Coğrafi İşaretli Ürünlerin Pazarlanmasında Dijital Turizm Stratejileri." In Teori ve Uygulamalarla Turizm Araştırmaları , 163-180. Çizgi Yayınevi, 2024
İLBASMIŞ, EDA And ÖZKAN, BURHAN. "Coğrafi İşaretli Ürünlerin Pazarlanmasında Dijital Turizm Stratejileri." Teori ve Uygulamalarla Turizm Araştırmaları , Çizgi Yayınevi, 2024, pp.163-180.
İLBASMIŞ, E. And ÖZKAN, B. (2024) "Coğrafi İşaretli Ürünlerin Pazarlanmasında Dijital Turizm Stratejileri", Teori ve Uygulamalarla Turizm Araştırmaları . Çizgi Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={EDA İLBASMIŞ And author ={BURHAN ÖZKAN}, chaptertitle={Coğrafi İşaretli Ürünlerin Pazarlanmasında Dijital Turizm Stratejileri}, booktitle={ Teori ve Uygulamalarla Turizm Araştırmaları}, publisher={Çizgi Yayınevi}, city={},year={2024} }