E. ARSLAN And S. YILMAZ, "İşletmelerin hedef kitlelerine ulaşabilmeleri için yerel radyo ve reklamların kullanımı ve etkinliği," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.18, pp.83-89, 2007
ARSLAN, E. And YILMAZ, S. 2007. İşletmelerin hedef kitlelerine ulaşabilmeleri için yerel radyo ve reklamların kullanımı ve etkinliği. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.18 , 83-89.
ARSLAN, E., & YILMAZ, S., (2007). İşletmelerin hedef kitlelerine ulaşabilmeleri için yerel radyo ve reklamların kullanımı ve etkinliği. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.18, 83-89.
ARSLAN, ERHAN, And SERPİL YILMAZ. "İşletmelerin hedef kitlelerine ulaşabilmeleri için yerel radyo ve reklamların kullanımı ve etkinliği," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.18, 83-89, 2007
ARSLAN, ERHAN And YILMAZ, SERPİL. "İşletmelerin hedef kitlelerine ulaşabilmeleri için yerel radyo ve reklamların kullanımı ve etkinliği." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.18, pp.83-89, 2007
ARSLAN, E. And YILMAZ, S. (2007) . "İşletmelerin hedef kitlelerine ulaşabilmeleri için yerel radyo ve reklamların kullanımı ve etkinliği." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.18, pp.83-89.
@article{article, author={ERHAN ARSLAN And author={SERPİL YILMAZ}, title={İşletmelerin hedef kitlelerine ulaşabilmeleri için yerel radyo ve reklamların kullanımı ve etkinliği}, journal={Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2007, pages={83-89} }