Atıf Formatları
Bir Tanıtım Aracı Olarak Sponsorluk: Spor Sponsorluğu Araştırması“.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

K. Akdağ Et Al. , "Bir Tanıtım Aracı Olarak Sponsorluk: Spor Sponsorluğu Araştırması“.," Spor Yönetimi ve Ekonomisi Sempozyumu, Gazi Üniversitesi & Ankara Üniversitesi, , vol.1, no.1, Ankara, Turkey, pp.14-15, 2003

Akdağ, K. Et Al. 2003. Bir Tanıtım Aracı Olarak Sponsorluk: Spor Sponsorluğu Araştırması“.. Spor Yönetimi ve Ekonomisi Sempozyumu, Gazi Üniversitesi & Ankara Üniversitesi, , (Ankara, Turkey), 14-15.

Akdağ, K., Uğurlu, A., & YILMAZ, S., (2003). Bir Tanıtım Aracı Olarak Sponsorluk: Spor Sponsorluğu Araştırması“. . Spor Yönetimi ve Ekonomisi Sempozyumu, Gazi Üniversitesi & Ankara Üniversitesi, (pp.14-15). Ankara, Turkey

Akdağ, K, ALKAN Uğurlu, And SERPİL YILMAZ. "Bir Tanıtım Aracı Olarak Sponsorluk: Spor Sponsorluğu Araştırması“.," Spor Yönetimi ve Ekonomisi Sempozyumu, Gazi Üniversitesi & Ankara Üniversitesi,, Ankara, Turkey, 2003

Akdağ, K Et Al. "Bir Tanıtım Aracı Olarak Sponsorluk: Spor Sponsorluğu Araştırması“.." Spor Yönetimi ve Ekonomisi Sempozyumu, Gazi Üniversitesi & Ankara Üniversitesi, , Ankara, Turkey, pp.14-15, 2003

Akdağ, K. Uğurlu, A. And YILMAZ, S. (2003) . "Bir Tanıtım Aracı Olarak Sponsorluk: Spor Sponsorluğu Araştırması“.." Spor Yönetimi ve Ekonomisi Sempozyumu, Gazi Üniversitesi & Ankara Üniversitesi, , Ankara, Turkey, pp.14-15.

@conferencepaper{conferencepaper, author={K Akdağ Et Al. }, title={Bir Tanıtım Aracı Olarak Sponsorluk: Spor Sponsorluğu Araştırması“.}, congress name={Spor Yönetimi ve Ekonomisi Sempozyumu, Gazi Üniversitesi & Ankara Üniversitesi,}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2003}, pages={14-15} }