Atıf Formatları
Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Toksarı And M. E. İNAL. Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü. İstanbul: İdeal Kültür Yayınları2012, pp.132

Toksarı, M. And İNAL, M. E. 2012. Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü . İdeal Kültür Yayınları, İstanbul.

Toksarı, M., & İNAL, M. E., (2012). Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü . İstanbul: İdeal Kültür Yayınları.

Toksarı, Murat, And MEHMET EMİN İNAL. Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü . İstanbul: İdeal Kültür Yayınları, 2012

Toksarı, Murat And İNAL, MEHMET E. . Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü . İdeal Kültür Yayınları, 2012.

Toksarı, M. And İNAL, M. E. (2012) Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü . İstanbul: İdeal Kültür Yayınları.

@book{book, author={Murat Toksarı And author={MEHMET EMİN İNAL}, title={Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü}, publisher={İdeal Kültür Yayınları}, year={2012} }