M. Toksarı And M. E. İNAL. Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü. İstanbul: İdeal Kültür Yayınları2012, pp.132
Toksarı, M. And İNAL, M. E. 2012. Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü . İdeal Kültür Yayınları, İstanbul.
Toksarı, M., & İNAL, M. E., (2012). Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü . İstanbul: İdeal Kültür Yayınları.
Toksarı, Murat, And MEHMET EMİN İNAL. Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü . İstanbul: İdeal Kültür Yayınları, 2012
Toksarı, Murat And İNAL, MEHMET E. . Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü . İdeal Kültür Yayınları, 2012.
Toksarı, M. And İNAL, M. E. (2012) Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü . İstanbul: İdeal Kültür Yayınları.
@book{book, author={Murat Toksarı And author={MEHMET EMİN İNAL}, title={Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü}, publisher={İdeal Kültür Yayınları}, year={2012} }