M. TAŞKAYA, "1980lerden 2000lere Türk Sinemasında Ürün Yerleştirme Uygulamalarında Görülen Nicel Değişim," Gazi Üniversitesi, İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.29, pp.103-132, 2009
TAŞKAYA, M. 2009. 1980lerden 2000lere Türk Sinemasında Ürün Yerleştirme Uygulamalarında Görülen Nicel Değişim. Gazi Üniversitesi, İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.29 , 103-132.
TAŞKAYA, M., (2009). 1980lerden 2000lere Türk Sinemasında Ürün Yerleştirme Uygulamalarında Görülen Nicel Değişim. Gazi Üniversitesi, İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.29, 103-132.
TAŞKAYA, MERİH. "1980lerden 2000lere Türk Sinemasında Ürün Yerleştirme Uygulamalarında Görülen Nicel Değişim," Gazi Üniversitesi, İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.29, 103-132, 2009
TAŞKAYA, MERİH. "1980lerden 2000lere Türk Sinemasında Ürün Yerleştirme Uygulamalarında Görülen Nicel Değişim." Gazi Üniversitesi, İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.29, pp.103-132, 2009
TAŞKAYA, M. (2009) . "1980lerden 2000lere Türk Sinemasında Ürün Yerleştirme Uygulamalarında Görülen Nicel Değişim." Gazi Üniversitesi, İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.29, pp.103-132.
@article{article, author={MERİH TAŞKAYA}, title={1980lerden 2000lere Türk Sinemasında Ürün Yerleştirme Uygulamalarında Görülen Nicel Değişim}, journal={Gazi Üniversitesi, İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi}, year=2009, pages={103-132} }