H. KOĞAR And E. YILMAZ KOĞAR, "Öğretmenlerin Matematik Konularına Yönelik Hazırlık Düzeylerinin Matematik Başarısı ile İlişkisi: TIMSS 2015 Türkiye ve Singapur Örneği," Başkent University Journal of Education , vol.4, no.2, pp.108-121, 2017
KOĞAR, H. And YILMAZ KOĞAR, E. 2017. Öğretmenlerin Matematik Konularına Yönelik Hazırlık Düzeylerinin Matematik Başarısı ile İlişkisi: TIMSS 2015 Türkiye ve Singapur Örneği. Başkent University Journal of Education , vol.4, no.2 , 108-121.
KOĞAR, H., & YILMAZ KOĞAR, E., (2017). Öğretmenlerin Matematik Konularına Yönelik Hazırlık Düzeylerinin Matematik Başarısı ile İlişkisi: TIMSS 2015 Türkiye ve Singapur Örneği. Başkent University Journal of Education , vol.4, no.2, 108-121.
KOĞAR, HAKAN, And ESİN YILMAZ KOĞAR. "Öğretmenlerin Matematik Konularına Yönelik Hazırlık Düzeylerinin Matematik Başarısı ile İlişkisi: TIMSS 2015 Türkiye ve Singapur Örneği," Başkent University Journal of Education , vol.4, no.2, 108-121, 2017
KOĞAR, HAKAN And YILMAZ KOĞAR, ESİN Y. . "Öğretmenlerin Matematik Konularına Yönelik Hazırlık Düzeylerinin Matematik Başarısı ile İlişkisi: TIMSS 2015 Türkiye ve Singapur Örneği." Başkent University Journal of Education , vol.4, no.2, pp.108-121, 2017
KOĞAR, H. And YILMAZ KOĞAR, E. (2017) . "Öğretmenlerin Matematik Konularına Yönelik Hazırlık Düzeylerinin Matematik Başarısı ile İlişkisi: TIMSS 2015 Türkiye ve Singapur Örneği." Başkent University Journal of Education , vol.4, no.2, pp.108-121.
@article{article, author={HAKAN KOĞAR And author={ESİN YILMAZ KOĞAR}, title={Öğretmenlerin Matematik Konularına Yönelik Hazırlık Düzeylerinin Matematik Başarısı ile İlişkisi: TIMSS 2015 Türkiye ve Singapur Örneği}, journal={Başkent University Journal of Education}, year=2017, pages={108-121} }