A. AYHAN, "Dijital İletişim Platformlarında itibarın Korunması ve Kriz Yönetimi," In Dijitalleşen İletişim , Konya: Literatürk Yayıncılık, 2019, pp.183-199.
AYHAN, A. Dijital İletişim Platformlarında itibarın Korunması ve Kriz Yönetimi. 2019. In Dijitalleşen İletişim , Literatürk Yayıncılık, Konya, 183-199.
AYHAN, A., (2019). Dijital İletişim Platformlarında itibarın Korunması ve Kriz Yönetimi. Dijitalleşen İletişim (pp.183-199), Konya: Literatürk Yayıncılık.
AYHAN, AHMET. "Dijital İletişim Platformlarında itibarın Korunması ve Kriz Yönetimi." In Dijitalleşen İletişim , 183-199. Konya: Literatürk Yayıncılık, 2019
AYHAN, AHMET. "Dijital İletişim Platformlarında itibarın Korunması ve Kriz Yönetimi." Dijitalleşen İletişim , Literatürk Yayıncılık, 2019, pp.183-199.
AYHAN, A. (2019) "Dijital İletişim Platformlarında itibarın Korunması ve Kriz Yönetimi", Dijitalleşen İletişim . Konya: Literatürk Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={AHMET AYHAN}, chaptertitle={Dijital İletişim Platformlarında itibarın Korunması ve Kriz Yönetimi}, booktitle={ Dijitalleşen İletişim}, publisher={Literatürk Yayıncılık}, city={Konya},year={2019} }