N. BÜYÜKDAĞ Et Al. , "Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma," 22. Pazarlama Kongresi , vol.1, no.1, Trabzon, Turkey, pp.259-268, 2017
BÜYÜKDAĞ, N. Et Al. 2017. Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma. 22. Pazarlama Kongresi , (Trabzon, Turkey), 259-268.
BÜYÜKDAĞ, N., SOYSAL, A. N., & KİTAPCI, O., (2017). Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma . 22. Pazarlama Kongresi (pp.259-268). Trabzon, Turkey
BÜYÜKDAĞ, NACİ, AYŞE NUR SOYSAL, And OLGUN KİTAPCI. "Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma," 22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Turkey, 2017
BÜYÜKDAĞ, NACİ Et Al. "Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma." 22. Pazarlama Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.259-268, 2017
BÜYÜKDAĞ, N. SOYSAL, A. N. And KİTAPCI, O. (2017) . "Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma." 22. Pazarlama Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.259-268.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NACİ BÜYÜKDAĞ Et Al. }, title={Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma}, congress name={22. Pazarlama Kongresi}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2017}, pages={259-268} }