Atıf Formatları
Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. BÜYÜKDAĞ Et Al. , "Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma," 22. Pazarlama Kongresi , vol.1, no.1, Trabzon, Turkey, pp.259-268, 2017

BÜYÜKDAĞ, N. Et Al. 2017. Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma. 22. Pazarlama Kongresi , (Trabzon, Turkey), 259-268.

BÜYÜKDAĞ, N., SOYSAL, A. N., & KİTAPCI, O., (2017). Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma . 22. Pazarlama Kongresi (pp.259-268). Trabzon, Turkey

BÜYÜKDAĞ, NACİ, AYŞE NUR SOYSAL, And OLGUN KİTAPCI. "Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma," 22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Turkey, 2017

BÜYÜKDAĞ, NACİ Et Al. "Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma." 22. Pazarlama Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.259-268, 2017

BÜYÜKDAĞ, N. SOYSAL, A. N. And KİTAPCI, O. (2017) . "Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma." 22. Pazarlama Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.259-268.

@conferencepaper{conferencepaper, author={NACİ BÜYÜKDAĞ Et Al. }, title={Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma}, congress name={22. Pazarlama Kongresi}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2017}, pages={259-268} }