Atıf Formatları
Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler Ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014)
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. KİTAPCI Et Al. , "Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler Ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014)," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , vol.2, Eskişehir, Turkey, pp.479-486, 2015

KİTAPCI, O. Et Al. 2015. Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler Ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014). 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Eskişehir, Turkey), 479-486.

KİTAPCI, O., DÖRTYOL, İ. T., & GÜLMEZ, M., (2015). Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler Ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014) . 20. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.479-486). Eskişehir, Turkey

KİTAPCI, OLGUN, İBRAHİM TAYLAN DÖRTYOL, And MUSTAFA GÜLMEZ. "Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler Ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014)," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Turkey, 2015

KİTAPCI, OLGUN Et Al. "Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler Ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014)." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.479-486, 2015

KİTAPCI, O. DÖRTYOL, İ. T. And GÜLMEZ, M. (2015) . "Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler Ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014)." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.479-486.

@conferencepaper{conferencepaper, author={OLGUN KİTAPCI Et Al. }, title={Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler Ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014)}, congress name={20. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2015}, pages={479-486} }