Atıf Formatları
Popüler Kültür ve Reklam İlişkisi: Basılı Reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. Adalı Aydın, "Popüler Kültür ve Reklam İlişkisi: Basılı Reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü," Global Media Journal , vol.6, no.12, pp.387-410, 2016

Adalı Aydın, G. 2016. Popüler Kültür ve Reklam İlişkisi: Basılı Reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü. Global Media Journal , vol.6, no.12 , 387-410.

Adalı Aydın, G., (2016). Popüler Kültür ve Reklam İlişkisi: Basılı Reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü. Global Media Journal , vol.6, no.12, 387-410.

Adalı Aydın, GÜLTEN. "Popüler Kültür ve Reklam İlişkisi: Basılı Reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü," Global Media Journal , vol.6, no.12, 387-410, 2016

Adalı Aydın, GÜLTEN. "Popüler Kültür ve Reklam İlişkisi: Basılı Reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü." Global Media Journal , vol.6, no.12, pp.387-410, 2016

Adalı Aydın, G. (2016) . "Popüler Kültür ve Reklam İlişkisi: Basılı Reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü." Global Media Journal , vol.6, no.12, pp.387-410.

@article{article, author={GÜLTEN ADALI}, title={Popüler Kültür ve Reklam İlişkisi: Basılı Reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü}, journal={Global Media Journal}, year=2016, pages={387-410} }