G. Adalı Aydın, "Popüler Kültür ve Reklam İlişkisi: Basılı Reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü," Global Media Journal , vol.6, no.12, pp.387-410, 2016
Adalı Aydın, G. 2016. Popüler Kültür ve Reklam İlişkisi: Basılı Reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü. Global Media Journal , vol.6, no.12 , 387-410.
Adalı Aydın, G., (2016). Popüler Kültür ve Reklam İlişkisi: Basılı Reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü. Global Media Journal , vol.6, no.12, 387-410.
Adalı Aydın, GÜLTEN. "Popüler Kültür ve Reklam İlişkisi: Basılı Reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü," Global Media Journal , vol.6, no.12, 387-410, 2016
Adalı Aydın, GÜLTEN. "Popüler Kültür ve Reklam İlişkisi: Basılı Reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü." Global Media Journal , vol.6, no.12, pp.387-410, 2016
Adalı Aydın, G. (2016) . "Popüler Kültür ve Reklam İlişkisi: Basılı Reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü." Global Media Journal , vol.6, no.12, pp.387-410.
@article{article, author={GÜLTEN ADALI}, title={Popüler Kültür ve Reklam İlişkisi: Basılı Reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü}, journal={Global Media Journal}, year=2016, pages={387-410} }