B. KOPARAN, "Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın (2019) Çoklu Okuryazarlık Becerisi Bağlamında İncelenmesi," Elektronik Dil ve Eğitim Dergisi , vol.3, no.1, pp.1-14, 2022
KOPARAN, B. 2022. Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın (2019) Çoklu Okuryazarlık Becerisi Bağlamında İncelenmesi. Elektronik Dil ve Eğitim Dergisi , vol.3, no.1 , 1-14.
KOPARAN, B., (2022). Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın (2019) Çoklu Okuryazarlık Becerisi Bağlamında İncelenmesi. Elektronik Dil ve Eğitim Dergisi , vol.3, no.1, 1-14.
KOPARAN, BETÜL. "Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın (2019) Çoklu Okuryazarlık Becerisi Bağlamında İncelenmesi," Elektronik Dil ve Eğitim Dergisi , vol.3, no.1, 1-14, 2022
KOPARAN, BETÜL. "Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın (2019) Çoklu Okuryazarlık Becerisi Bağlamında İncelenmesi." Elektronik Dil ve Eğitim Dergisi , vol.3, no.1, pp.1-14, 2022
KOPARAN, B. (2022) . "Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın (2019) Çoklu Okuryazarlık Becerisi Bağlamında İncelenmesi." Elektronik Dil ve Eğitim Dergisi , vol.3, no.1, pp.1-14.
@article{article, author={BETÜL KOPARAN}, title={Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın (2019) Çoklu Okuryazarlık Becerisi Bağlamında İncelenmesi}, journal={Elektronik Dil ve Eğitim Dergisi}, year=2022, pages={1-14} }