B. YETKİN, "Sigara Reklamları Üzerine Dönemsel Bir Analiz: Mitsel Hegemonya Peşinde," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.13, no.2, pp.715-749, 2020
YETKİN, B. 2020. Sigara Reklamları Üzerine Dönemsel Bir Analiz: Mitsel Hegemonya Peşinde. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.13, no.2 , 715-749.
YETKİN, B., (2020). Sigara Reklamları Üzerine Dönemsel Bir Analiz: Mitsel Hegemonya Peşinde. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.13, no.2, 715-749.
YETKİN, BARIŞ. "Sigara Reklamları Üzerine Dönemsel Bir Analiz: Mitsel Hegemonya Peşinde," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.13, no.2, 715-749, 2020
YETKİN, BARIŞ. "Sigara Reklamları Üzerine Dönemsel Bir Analiz: Mitsel Hegemonya Peşinde." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.13, no.2, pp.715-749, 2020
YETKİN, B. (2020) . "Sigara Reklamları Üzerine Dönemsel Bir Analiz: Mitsel Hegemonya Peşinde." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.13, no.2, pp.715-749.
@article{article, author={BARIŞ YETKİN}, title={Sigara Reklamları Üzerine Dönemsel Bir Analiz: Mitsel Hegemonya Peşinde}, journal={JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION}, year=2020, pages={715-749} }