A. Şahin, "Gastromilliyetçilik Kavramının İncelenmesi: Coğrafi İşaret ve Markalaşma Faktörleri," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.10, no.48, pp.459-464, 2017
Şahin, A. 2017. Gastromilliyetçilik Kavramının İncelenmesi: Coğrafi İşaret ve Markalaşma Faktörleri. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.10, no.48 , 459-464.
Şahin, A., (2017). Gastromilliyetçilik Kavramının İncelenmesi: Coğrafi İşaret ve Markalaşma Faktörleri. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.10, no.48, 459-464.
Şahin, AYŞE. "Gastromilliyetçilik Kavramının İncelenmesi: Coğrafi İşaret ve Markalaşma Faktörleri," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.10, no.48, 459-464, 2017
Şahin, AYŞE. "Gastromilliyetçilik Kavramının İncelenmesi: Coğrafi İşaret ve Markalaşma Faktörleri." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.10, no.48, pp.459-464, 2017
Şahin, A. (2017) . "Gastromilliyetçilik Kavramının İncelenmesi: Coğrafi İşaret ve Markalaşma Faktörleri." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.10, no.48, pp.459-464.
@article{article, author={AYŞE ŞAHİN}, title={Gastromilliyetçilik Kavramının İncelenmesi: Coğrafi İşaret ve Markalaşma Faktörleri}, journal={THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH}, year=2017, pages={459-464} }