Atıf Formatları
Reklam Müziklerinin Marka Farkındalığı Yaratma Açısından Yapısal Olarakİncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. ARAPGİRLİOĞLU, "Reklam Müziklerinin Marka Farkındalığı Yaratma Açısından Yapısal Olarakİncelenmesi," Akademik Bakış Dergisi , 2013

ARAPGİRLİOĞLU, H. 2013. Reklam Müziklerinin Marka Farkındalığı Yaratma Açısından Yapısal Olarakİncelenmesi. Akademik Bakış Dergisi .

ARAPGİRLİOĞLU, H., (2013). Reklam Müziklerinin Marka Farkındalığı Yaratma Açısından Yapısal Olarakİncelenmesi. Akademik Bakış Dergisi .

ARAPGİRLİOĞLU, HASAN. "Reklam Müziklerinin Marka Farkındalığı Yaratma Açısından Yapısal Olarakİncelenmesi," Akademik Bakış Dergisi , 2013

ARAPGİRLİOĞLU, HASAN. "Reklam Müziklerinin Marka Farkındalığı Yaratma Açısından Yapısal Olarakİncelenmesi." Akademik Bakış Dergisi , 2013

ARAPGİRLİOĞLU, H. (2013) . "Reklam Müziklerinin Marka Farkındalığı Yaratma Açısından Yapısal Olarakİncelenmesi." Akademik Bakış Dergisi .

@article{article, author={HASAN ARAPGİRLİOĞLU}, title={Reklam Müziklerinin Marka Farkındalığı Yaratma Açısından Yapısal Olarakİncelenmesi}, journal={Akademik Bakış Dergisi}, year=2013}