H. ARAPGİRLİOĞLU, "Reklam Müziklerinin Marka Farkındalığı Yaratma Açısından Yapısal Olarakİncelenmesi," Akademik Bakış Dergisi , 2013
ARAPGİRLİOĞLU, H. 2013. Reklam Müziklerinin Marka Farkındalığı Yaratma Açısından Yapısal Olarakİncelenmesi. Akademik Bakış Dergisi .
ARAPGİRLİOĞLU, H., (2013). Reklam Müziklerinin Marka Farkındalığı Yaratma Açısından Yapısal Olarakİncelenmesi. Akademik Bakış Dergisi .
ARAPGİRLİOĞLU, HASAN. "Reklam Müziklerinin Marka Farkındalığı Yaratma Açısından Yapısal Olarakİncelenmesi," Akademik Bakış Dergisi , 2013
ARAPGİRLİOĞLU, HASAN. "Reklam Müziklerinin Marka Farkındalığı Yaratma Açısından Yapısal Olarakİncelenmesi." Akademik Bakış Dergisi , 2013
ARAPGİRLİOĞLU, H. (2013) . "Reklam Müziklerinin Marka Farkındalığı Yaratma Açısından Yapısal Olarakİncelenmesi." Akademik Bakış Dergisi .
@article{article, author={HASAN ARAPGİRLİOĞLU}, title={Reklam Müziklerinin Marka Farkındalığı Yaratma Açısından Yapısal Olarakİncelenmesi}, journal={Akademik Bakış Dergisi}, year=2013}