Atıf Formatları
Mobil Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ş. KARACA And M. GÜLMEZ, "Mobil Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme," İnönü Üni. Akademik Yaklaşımlar Dergisi , no.1, pp.65-76, 2010

KARACA, Ş. And GÜLMEZ, M. 2010. Mobil Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme. İnönü Üni. Akademik Yaklaşımlar Dergisi , no.1 , 65-76.

KARACA, Ş., & GÜLMEZ, M., (2010). Mobil Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme. İnönü Üni. Akademik Yaklaşımlar Dergisi , no.1, 65-76.

KARACA, Şükran, And MUSTAFA GÜLMEZ. "Mobil Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme," İnönü Üni. Akademik Yaklaşımlar Dergisi , no.1, 65-76, 2010

KARACA, Şükran And GÜLMEZ, MUSTAFA. "Mobil Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme." İnönü Üni. Akademik Yaklaşımlar Dergisi , no.1, pp.65-76, 2010

KARACA, Ş. And GÜLMEZ, M. (2010) . "Mobil Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme." İnönü Üni. Akademik Yaklaşımlar Dergisi , no.1, pp.65-76.

@article{article, author={Şükran KARACA And author={MUSTAFA GÜLMEZ}, title={Mobil Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme}, journal={İnönü Üni. Akademik Yaklaşımlar Dergisi}, year=2010, pages={65-76} }