D. ÖZİLHAN ÖZBEY, "Turizm İşletmelerinde Müşteri İlşkileri Yönetimi," In Turizm Paradigmaları , Ankara: Detay Yayıncılık, 2016, pp.283-303.
ÖZİLHAN ÖZBEY, D. Turizm İşletmelerinde Müşteri İlşkileri Yönetimi. 2016. In Turizm Paradigmaları , Detay Yayıncılık, Ankara, 283-303.
ÖZİLHAN ÖZBEY, D., (2016). Turizm İşletmelerinde Müşteri İlşkileri Yönetimi. Turizm Paradigmaları (pp.283-303), Ankara: Detay Yayıncılık.
ÖZİLHAN ÖZBEY, DERYA. "Turizm İşletmelerinde Müşteri İlşkileri Yönetimi." In Turizm Paradigmaları , 283-303. Ankara: Detay Yayıncılık, 2016
ÖZİLHAN ÖZBEY, DERYA Ö. . "Turizm İşletmelerinde Müşteri İlşkileri Yönetimi." Turizm Paradigmaları , Detay Yayıncılık, 2016, pp.283-303.
ÖZİLHAN ÖZBEY, D. (2016) "Turizm İşletmelerinde Müşteri İlşkileri Yönetimi", Turizm Paradigmaları . Ankara: Detay Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={DERYA ÖZİLHAN ÖZBEY}, chaptertitle={Turizm İşletmelerinde Müşteri İlşkileri Yönetimi}, booktitle={ Turizm Paradigmaları}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={Ankara},year={2016} }