M. GÜLMEZ, "Internetin Uluslararası Pazarlamaya Etkileri: Kavramsal Bir Çalışma," Selçuk Üni. İİBF. Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , no.13, pp.337-367, 2007
GÜLMEZ, M. 2007. Internetin Uluslararası Pazarlamaya Etkileri: Kavramsal Bir Çalışma. Selçuk Üni. İİBF. Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , no.13 , 337-367.
GÜLMEZ, M., (2007). Internetin Uluslararası Pazarlamaya Etkileri: Kavramsal Bir Çalışma. Selçuk Üni. İİBF. Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , no.13, 337-367.
GÜLMEZ, MUSTAFA. "Internetin Uluslararası Pazarlamaya Etkileri: Kavramsal Bir Çalışma," Selçuk Üni. İİBF. Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , no.13, 337-367, 2007
GÜLMEZ, MUSTAFA. "Internetin Uluslararası Pazarlamaya Etkileri: Kavramsal Bir Çalışma." Selçuk Üni. İİBF. Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , no.13, pp.337-367, 2007
GÜLMEZ, M. (2007) . "Internetin Uluslararası Pazarlamaya Etkileri: Kavramsal Bir Çalışma." Selçuk Üni. İİBF. Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , no.13, pp.337-367.
@article{article, author={MUSTAFA GÜLMEZ}, title={Internetin Uluslararası Pazarlamaya Etkileri: Kavramsal Bir Çalışma}, journal={Selçuk Üni. İİBF. Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi}, year=2007, pages={337-367} }