Atıf Formatları
Türkiye’nin Çağdaş Uygarlık Düzeyini Aşma Hedefi Nasıl Bir Temel Eğitim Öngörüyor?
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. AKSU, "Türkiye’nin Çağdaş Uygarlık Düzeyini Aşma Hedefi Nasıl Bir Temel Eğitim Öngörüyor?," 21. Yüzyılın Eşiğinde Türk Eğitim Sistemi Ulusal Sempozyumu , Ankara, Turkey, pp.1, 1999

AKSU, M. 1999. Türkiye’nin Çağdaş Uygarlık Düzeyini Aşma Hedefi Nasıl Bir Temel Eğitim Öngörüyor?. 21. Yüzyılın Eşiğinde Türk Eğitim Sistemi Ulusal Sempozyumu , (Ankara, Turkey), 1.

AKSU, M., (1999). Türkiye’nin Çağdaş Uygarlık Düzeyini Aşma Hedefi Nasıl Bir Temel Eğitim Öngörüyor? . 21. Yüzyılın Eşiğinde Türk Eğitim Sistemi Ulusal Sempozyumu (pp.1). Ankara, Turkey

AKSU, MUALLA. "Türkiye’nin Çağdaş Uygarlık Düzeyini Aşma Hedefi Nasıl Bir Temel Eğitim Öngörüyor?," 21. Yüzyılın Eşiğinde Türk Eğitim Sistemi Ulusal Sempozyumu, Ankara, Turkey, 1999

AKSU, MUALLA. "Türkiye’nin Çağdaş Uygarlık Düzeyini Aşma Hedefi Nasıl Bir Temel Eğitim Öngörüyor?." 21. Yüzyılın Eşiğinde Türk Eğitim Sistemi Ulusal Sempozyumu , Ankara, Turkey, pp.1, 1999

AKSU, M. (1999) . "Türkiye’nin Çağdaş Uygarlık Düzeyini Aşma Hedefi Nasıl Bir Temel Eğitim Öngörüyor?." 21. Yüzyılın Eşiğinde Türk Eğitim Sistemi Ulusal Sempozyumu , Ankara, Turkey, p.1.

@conferencepaper{conferencepaper, author={MUALLA AKSU}, title={Türkiye’nin Çağdaş Uygarlık Düzeyini Aşma Hedefi Nasıl Bir Temel Eğitim Öngörüyor?}, congress name={21. Yüzyılın Eşiğinde Türk Eğitim Sistemi Ulusal Sempozyumu}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={1999}, pages={1} }