Atıf Formatları
Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. ATILGAN İNAN Et Al. , "Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması," 15. Ulusal Pazarlama Kongresi , Aydın, Turkey, pp.95-109, 2010

ATILGAN İNAN, E. Et Al. 2010. Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması. 15. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Aydın, Turkey), 95-109.

ATILGAN İNAN, E., KIYMALIOĞLU, A., & AKINCI, S., (2010). Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması . 15. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.95-109). Aydın, Turkey

ATILGAN İNAN, EDA, ASLIHAN KIYMALIOĞLU, And SERKAN AKINCI. "Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması," 15. Ulusal Pazarlama Kongresi, Aydın, Turkey, 2010

ATILGAN İNAN, EDA A. Et Al. "Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması." 15. Ulusal Pazarlama Kongresi , Aydın, Turkey, pp.95-109, 2010

ATILGAN İNAN, E. KIYMALIOĞLU, A. And AKINCI, S. (2010) . "Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması." 15. Ulusal Pazarlama Kongresi , Aydın, Turkey, pp.95-109.

@conferencepaper{conferencepaper, author={EDA ATILGAN İNAN Et Al. }, title={Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması}, congress name={15. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Aydın}, country={Turkey}, year={2010}, pages={95-109} }