Atıf Formatları
Reklamın Tüketiciyi Bilgilendirme İşlevi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. ONUR, "Reklamın Tüketiciyi Bilgilendirme İşlevi," Karınca Kooperatif Postası , vol.74, no.867, pp.27-30, 2009

ONUR, N. 2009. Reklamın Tüketiciyi Bilgilendirme İşlevi. Karınca Kooperatif Postası , vol.74, no.867 , 27-30.

ONUR, N., (2009). Reklamın Tüketiciyi Bilgilendirme İşlevi. Karınca Kooperatif Postası , vol.74, no.867, 27-30.

ONUR, NESLİHAN. "Reklamın Tüketiciyi Bilgilendirme İşlevi," Karınca Kooperatif Postası , vol.74, no.867, 27-30, 2009

ONUR, NESLİHAN. "Reklamın Tüketiciyi Bilgilendirme İşlevi." Karınca Kooperatif Postası , vol.74, no.867, pp.27-30, 2009

ONUR, N. (2009) . "Reklamın Tüketiciyi Bilgilendirme İşlevi." Karınca Kooperatif Postası , vol.74, no.867, pp.27-30.

@article{article, author={NESLİHAN ONUR}, title={Reklamın Tüketiciyi Bilgilendirme İşlevi}, journal={Karınca Kooperatif Postası}, year=2009, pages={27-30} }