N. ONUR, "Reklamın Tüketiciyi Bilgilendirme İşlevi," Karınca Kooperatif Postası , vol.74, no.867, pp.27-30, 2009
ONUR, N. 2009. Reklamın Tüketiciyi Bilgilendirme İşlevi. Karınca Kooperatif Postası , vol.74, no.867 , 27-30.
ONUR, N., (2009). Reklamın Tüketiciyi Bilgilendirme İşlevi. Karınca Kooperatif Postası , vol.74, no.867, 27-30.
ONUR, NESLİHAN. "Reklamın Tüketiciyi Bilgilendirme İşlevi," Karınca Kooperatif Postası , vol.74, no.867, 27-30, 2009
ONUR, NESLİHAN. "Reklamın Tüketiciyi Bilgilendirme İşlevi." Karınca Kooperatif Postası , vol.74, no.867, pp.27-30, 2009
ONUR, N. (2009) . "Reklamın Tüketiciyi Bilgilendirme İşlevi." Karınca Kooperatif Postası , vol.74, no.867, pp.27-30.
@article{article, author={NESLİHAN ONUR}, title={Reklamın Tüketiciyi Bilgilendirme İşlevi}, journal={Karınca Kooperatif Postası}, year=2009, pages={27-30} }