G. Coşkun Değirmen, "Uluslararası İşletmelerde Kurum Kültürü ve İnsan Kaynağı," In Küreselleşme Bağlamında İşletmeler İletişim Perspektifinden İncelemeler , Ankara: Detay Yayıncılık, 2011, pp.111-138.
Coşkun Değirmen, G. Uluslararası İşletmelerde Kurum Kültürü ve İnsan Kaynağı. 2011. In Küreselleşme Bağlamında İşletmeler İletişim Perspektifinden İncelemeler , Detay Yayıncılık, Ankara, 111-138.
Coşkun Değirmen, G., (2011). Uluslararası İşletmelerde Kurum Kültürü ve İnsan Kaynağı. Küreselleşme Bağlamında İşletmeler İletişim Perspektifinden İncelemeler (pp.111-138), Ankara: Detay Yayıncılık.
Coşkun Değirmen, GÜL. "Uluslararası İşletmelerde Kurum Kültürü ve İnsan Kaynağı." In Küreselleşme Bağlamında İşletmeler İletişim Perspektifinden İncelemeler , 111-138. Ankara: Detay Yayıncılık, 2011
Coşkun Değirmen, GÜL C. . "Uluslararası İşletmelerde Kurum Kültürü ve İnsan Kaynağı." Küreselleşme Bağlamında İşletmeler İletişim Perspektifinden İncelemeler , Detay Yayıncılık, 2011, pp.111-138.
Coşkun Değirmen, G. (2011) "Uluslararası İşletmelerde Kurum Kültürü ve İnsan Kaynağı", Küreselleşme Bağlamında İşletmeler İletişim Perspektifinden İncelemeler . Ankara: Detay Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÜL COŞKUN DEĞİRMEN}, chaptertitle={Uluslararası İşletmelerde Kurum Kültürü ve İnsan Kaynağı}, booktitle={ Küreselleşme Bağlamında İşletmeler İletişim Perspektifinden İncelemeler}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={Ankara},year={2011} }