Atıf Formatları
TASARIM EĞİTİMİNDE SINIR KAVRAMI İLE KAVRAMSAL BİR YAKLAŞIM
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. KURAK AÇICI Et Al. , "TASARIM EĞİTİMİNDE SINIR KAVRAMI İLE KAVRAMSAL BİR YAKLAŞIM," SANAT EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.7, no.2, pp.209-219, 2019

KURAK AÇICI, F. Et Al. 2019. TASARIM EĞİTİMİNDE SINIR KAVRAMI İLE KAVRAMSAL BİR YAKLAŞIM. SANAT EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.7, no.2 , 209-219.

KURAK AÇICI, F., SÖNMEZ, E., & ERTAŞ BEŞİR, Ş., (2019). TASARIM EĞİTİMİNDE SINIR KAVRAMI İLE KAVRAMSAL BİR YAKLAŞIM. SANAT EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.7, no.2, 209-219.

KURAK AÇICI, FUNDA, ELİF SÖNMEZ, And ŞEBNEM ERTAŞ BEŞİR. "TASARIM EĞİTİMİNDE SINIR KAVRAMI İLE KAVRAMSAL BİR YAKLAŞIM," SANAT EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.7, no.2, 209-219, 2019

KURAK AÇICI, FUNDA K. Et Al. "TASARIM EĞİTİMİNDE SINIR KAVRAMI İLE KAVRAMSAL BİR YAKLAŞIM." SANAT EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.7, no.2, pp.209-219, 2019

KURAK AÇICI, F. SÖNMEZ, E. And ERTAŞ BEŞİR, Ş. (2019) . "TASARIM EĞİTİMİNDE SINIR KAVRAMI İLE KAVRAMSAL BİR YAKLAŞIM." SANAT EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.7, no.2, pp.209-219.

@article{article, author={FUNDA KURAK AÇICI Et Al. }, title={TASARIM EĞİTİMİNDE SINIR KAVRAMI İLE KAVRAMSAL BİR YAKLAŞIM}, journal={SANAT EĞİTİMİ DERGİSİ}, year=2019, pages={209-219} }