M. E. İNAL, "Müşteri Analizleri," In Pazarlama Stratejileri Yönetsel Bir Yaklaşım , İstanbul: Beta, 2009, pp.107-136.
İNAL, M. E. Müşteri Analizleri. 2009. In Pazarlama Stratejileri Yönetsel Bir Yaklaşım , Beta, İstanbul, 107-136.
İNAL, M. E., (2009). Müşteri Analizleri. Pazarlama Stratejileri Yönetsel Bir Yaklaşım (pp.107-136), İstanbul: Beta.
İNAL, MEHMET. "Müşteri Analizleri." In Pazarlama Stratejileri Yönetsel Bir Yaklaşım , 107-136. İstanbul: Beta, 2009
İNAL, MEHMET E. . "Müşteri Analizleri." Pazarlama Stratejileri Yönetsel Bir Yaklaşım , Beta, 2009, pp.107-136.
İNAL, M. E. (2009) "Müşteri Analizleri", Pazarlama Stratejileri Yönetsel Bir Yaklaşım . İstanbul: Beta.
@bookchapter{bookchapter, author ={MEHMET EMİN İNAL}, chaptertitle={Müşteri Analizleri}, booktitle={ Pazarlama Stratejileri Yönetsel Bir Yaklaşım}, publisher={Beta}, city={İstanbul},year={2009} }