Atıf Formatları
Türkiye’de Portakal Üreticilerinin Pazarlama Şekilleri Ve Pazarlama Hizmetlerine Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Oral And M. G. Akpınar, "Türkiye’de Portakal Üreticilerinin Pazarlama Şekilleri Ve Pazarlama Hizmetlerine Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi," Meyve Bilimi/Fruit Science Dergisi , vol.1, no.1, pp.173-180, 2017

Oral, M. And Akpınar, M. G. 2017. Türkiye’de Portakal Üreticilerinin Pazarlama Şekilleri Ve Pazarlama Hizmetlerine Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi. Meyve Bilimi/Fruit Science Dergisi , vol.1, no.1 , 173-180.

Oral, M., & Akpınar, M. G., (2017). Türkiye’de Portakal Üreticilerinin Pazarlama Şekilleri Ve Pazarlama Hizmetlerine Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi. Meyve Bilimi/Fruit Science Dergisi , vol.1, no.1, 173-180.

Oral, MÜKERREM, And METİN GÖKSEL AKPINAR. "Türkiye’de Portakal Üreticilerinin Pazarlama Şekilleri Ve Pazarlama Hizmetlerine Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi," Meyve Bilimi/Fruit Science Dergisi , vol.1, no.1, 173-180, 2017

Oral, MÜKERREM And Akpınar, METİN G. . "Türkiye’de Portakal Üreticilerinin Pazarlama Şekilleri Ve Pazarlama Hizmetlerine Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi." Meyve Bilimi/Fruit Science Dergisi , vol.1, no.1, pp.173-180, 2017

Oral, M. And Akpınar, M. G. (2017) . "Türkiye’de Portakal Üreticilerinin Pazarlama Şekilleri Ve Pazarlama Hizmetlerine Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi." Meyve Bilimi/Fruit Science Dergisi , vol.1, no.1, pp.173-180.

@article{article, author={MÜKERREM ORAL And author={METİN GÖKSEL AKPINAR}, title={Türkiye’de Portakal Üreticilerinin Pazarlama Şekilleri Ve Pazarlama Hizmetlerine Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi}, journal={Meyve Bilimi/Fruit Science Dergisi}, year=2017, pages={173-180} }