Atıf Formatları
Öğrencilerinin fen bilimleri öğrenme ihtiyacı ile fen öğrenimine yönelimlerinin belirlenmesi ve aralarındaki ilişkinin değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. Kızılaslan And E. Yeşilyurt, "Öğrencilerinin fen bilimleri öğrenme ihtiyacı ile fen öğrenimine yönelimlerinin belirlenmesi ve aralarındaki ilişkinin değerlendirilmesi," International Journal of Turkish Academic Studies - TURAS , vol.2, no.3, pp.13-37, 2021

Kızılaslan, B. And Yeşilyurt, E. 2021. Öğrencilerinin fen bilimleri öğrenme ihtiyacı ile fen öğrenimine yönelimlerinin belirlenmesi ve aralarındaki ilişkinin değerlendirilmesi. International Journal of Turkish Academic Studies - TURAS , vol.2, no.3 , 13-37.

Kızılaslan, B., & Yeşilyurt, E., (2021). Öğrencilerinin fen bilimleri öğrenme ihtiyacı ile fen öğrenimine yönelimlerinin belirlenmesi ve aralarındaki ilişkinin değerlendirilmesi. International Journal of Turkish Academic Studies - TURAS , vol.2, no.3, 13-37.

Kızılaslan, Burak, And ETEM YEŞİLYURT. "Öğrencilerinin fen bilimleri öğrenme ihtiyacı ile fen öğrenimine yönelimlerinin belirlenmesi ve aralarındaki ilişkinin değerlendirilmesi," International Journal of Turkish Academic Studies - TURAS , vol.2, no.3, 13-37, 2021

Kızılaslan, Burak And Yeşilyurt, ETEM. "Öğrencilerinin fen bilimleri öğrenme ihtiyacı ile fen öğrenimine yönelimlerinin belirlenmesi ve aralarındaki ilişkinin değerlendirilmesi." International Journal of Turkish Academic Studies - TURAS , vol.2, no.3, pp.13-37, 2021

Kızılaslan, B. And Yeşilyurt, E. (2021) . "Öğrencilerinin fen bilimleri öğrenme ihtiyacı ile fen öğrenimine yönelimlerinin belirlenmesi ve aralarındaki ilişkinin değerlendirilmesi." International Journal of Turkish Academic Studies - TURAS , vol.2, no.3, pp.13-37.

@article{article, author={Burak Kızılaslan And author={ETEM YEŞİLYURT}, title={Öğrencilerinin fen bilimleri öğrenme ihtiyacı ile fen öğrenimine yönelimlerinin belirlenmesi ve aralarındaki ilişkinin değerlendirilmesi}, journal={International Journal of Turkish Academic Studies - TURAS}, year=2021, pages={13-37} }