Atıf Formatları
Öğrenme Ortamlarını Biçimlendirme Bağlamında Öğrenci Seçme ve Gruplama Politikaları PISA 2012 Sonuçlarına Göre Türk Eğitim Sistemi ile Yüksek Akademik Performans ve Eşitlik Seviyelerine Sahip Ülkelerin Karşılaştırılması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

C. ERDAĞ And E. KARADAĞ, "Öğrenme Ortamlarını Biçimlendirme Bağlamında Öğrenci Seçme ve Gruplama Politikaları PISA 2012 Sonuçlarına Göre Türk Eğitim Sistemi ile Yüksek Akademik Performans ve Eşitlik Seviyelerine Sahip Ülkelerin Karşılaştırılması," 1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , 2014

ERDAĞ, C. And KARADAĞ, E. 2014. Öğrenme Ortamlarını Biçimlendirme Bağlamında Öğrenci Seçme ve Gruplama Politikaları PISA 2012 Sonuçlarına Göre Türk Eğitim Sistemi ile Yüksek Akademik Performans ve Eşitlik Seviyelerine Sahip Ülkelerin Karşılaştırılması. 1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi .

ERDAĞ, C., & KARADAĞ, E., (2014). Öğrenme Ortamlarını Biçimlendirme Bağlamında Öğrenci Seçme ve Gruplama Politikaları PISA 2012 Sonuçlarına Göre Türk Eğitim Sistemi ile Yüksek Akademik Performans ve Eşitlik Seviyelerine Sahip Ülkelerin Karşılaştırılması . 1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi

ERDAĞ, COŞKUN, And ENGİN KARADAĞ. "Öğrenme Ortamlarını Biçimlendirme Bağlamında Öğrenci Seçme ve Gruplama Politikaları PISA 2012 Sonuçlarına Göre Türk Eğitim Sistemi ile Yüksek Akademik Performans ve Eşitlik Seviyelerine Sahip Ülkelerin Karşılaştırılması," 1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2014

ERDAĞ, COŞKUN And KARADAĞ, ENGİN. "Öğrenme Ortamlarını Biçimlendirme Bağlamında Öğrenci Seçme ve Gruplama Politikaları PISA 2012 Sonuçlarına Göre Türk Eğitim Sistemi ile Yüksek Akademik Performans ve Eşitlik Seviyelerine Sahip Ülkelerin Karşılaştırılması." 1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , 2014

ERDAĞ, C. And KARADAĞ, E. (2014) . "Öğrenme Ortamlarını Biçimlendirme Bağlamında Öğrenci Seçme ve Gruplama Politikaları PISA 2012 Sonuçlarına Göre Türk Eğitim Sistemi ile Yüksek Akademik Performans ve Eşitlik Seviyelerine Sahip Ülkelerin Karşılaştırılması." 1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi .

@conferencepaper{conferencepaper, author={COŞKUN ERDAĞ And author={ENGİN KARADAĞ}, title={Öğrenme Ortamlarını Biçimlendirme Bağlamında Öğrenci Seçme ve Gruplama Politikaları PISA 2012 Sonuçlarına Göre Türk Eğitim Sistemi ile Yüksek Akademik Performans ve Eşitlik Seviyelerine Sahip Ülkelerin Karşılaştırılması}, congress name={1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={}, country={}, year={2014}}