Atıf Formatları
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Ölçme Değerlendirme Aracı Olarak V-Diyagramına İlişkin Görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. DOĞRU Et Al. , "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Ölçme Değerlendirme Aracı Olarak V-Diyagramına İlişkin Görüşleri," TURKISH STUDIES , vol.10, no.15, pp.299-312, 2015

DOĞRU, M. Et Al. 2015. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Ölçme Değerlendirme Aracı Olarak V-Diyagramına İlişkin Görüşleri. TURKISH STUDIES , vol.10, no.15 , 299-312.

DOĞRU, M., Selvi, M., Köklükaya, A. N., & Güven Yıldırım, E., (2015). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Ölçme Değerlendirme Aracı Olarak V-Diyagramına İlişkin Görüşleri. TURKISH STUDIES , vol.10, no.15, 299-312.

DOĞRU, MUSTAFA Et Al. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Ölçme Değerlendirme Aracı Olarak V-Diyagramına İlişkin Görüşleri," TURKISH STUDIES , vol.10, no.15, 299-312, 2015

DOĞRU, MUSTAFA Et Al. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Ölçme Değerlendirme Aracı Olarak V-Diyagramına İlişkin Görüşleri." TURKISH STUDIES , vol.10, no.15, pp.299-312, 2015

DOĞRU, M. Et Al. (2015) . "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Ölçme Değerlendirme Aracı Olarak V-Diyagramına İlişkin Görüşleri." TURKISH STUDIES , vol.10, no.15, pp.299-312.

@article{article, author={MUSTAFA DOĞRU Et Al. }, title={Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Ölçme Değerlendirme Aracı Olarak V-Diyagramına İlişkin Görüşleri}, journal={TURKISH STUDIES}, year=2015, pages={299-312} }