Atıf Formatları
Deneyim Pazarlamasını Zorunlu Kılan Temel Faktörler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. Ö. GÜZEL, "Deneyim Pazarlamasını Zorunlu Kılan Temel Faktörler," Standart Ekonomik ve Teknik Dergi , vol.50, no.595, pp.108-112, 2011

GÜZEL, F. Ö. 2011. Deneyim Pazarlamasını Zorunlu Kılan Temel Faktörler. Standart Ekonomik ve Teknik Dergi , vol.50, no.595 , 108-112.

GÜZEL, F. Ö., (2011). Deneyim Pazarlamasını Zorunlu Kılan Temel Faktörler. Standart Ekonomik ve Teknik Dergi , vol.50, no.595, 108-112.

GÜZEL, FATMA. "Deneyim Pazarlamasını Zorunlu Kılan Temel Faktörler," Standart Ekonomik ve Teknik Dergi , vol.50, no.595, 108-112, 2011

GÜZEL, FATMA Ö. . "Deneyim Pazarlamasını Zorunlu Kılan Temel Faktörler." Standart Ekonomik ve Teknik Dergi , vol.50, no.595, pp.108-112, 2011

GÜZEL, F. Ö. (2011) . "Deneyim Pazarlamasını Zorunlu Kılan Temel Faktörler." Standart Ekonomik ve Teknik Dergi , vol.50, no.595, pp.108-112.

@article{article, author={FATMA ÖZLEM GÜZEL}, title={Deneyim Pazarlamasını Zorunlu Kılan Temel Faktörler}, journal={Standart Ekonomik ve Teknik Dergi}, year=2011, pages={108-112} }