F. Ö. GÜZEL, "Deneyim Pazarlamasını Zorunlu Kılan Temel Faktörler," Standart Ekonomik ve Teknik Dergi , vol.50, no.595, pp.108-112, 2011
GÜZEL, F. Ö. 2011. Deneyim Pazarlamasını Zorunlu Kılan Temel Faktörler. Standart Ekonomik ve Teknik Dergi , vol.50, no.595 , 108-112.
GÜZEL, F. Ö., (2011). Deneyim Pazarlamasını Zorunlu Kılan Temel Faktörler. Standart Ekonomik ve Teknik Dergi , vol.50, no.595, 108-112.
GÜZEL, FATMA. "Deneyim Pazarlamasını Zorunlu Kılan Temel Faktörler," Standart Ekonomik ve Teknik Dergi , vol.50, no.595, 108-112, 2011
GÜZEL, FATMA Ö. . "Deneyim Pazarlamasını Zorunlu Kılan Temel Faktörler." Standart Ekonomik ve Teknik Dergi , vol.50, no.595, pp.108-112, 2011
GÜZEL, F. Ö. (2011) . "Deneyim Pazarlamasını Zorunlu Kılan Temel Faktörler." Standart Ekonomik ve Teknik Dergi , vol.50, no.595, pp.108-112.
@article{article, author={FATMA ÖZLEM GÜZEL}, title={Deneyim Pazarlamasını Zorunlu Kılan Temel Faktörler}, journal={Standart Ekonomik ve Teknik Dergi}, year=2011, pages={108-112} }