C. YOLDAŞ And O. IŞLAK, "İlkokul Öğrencilerinin Matematik ve Fen Başarılarındaki Değişimin TIMSS 2011 ve TIMSS 2015 Uygulamalarına Bağlı Olarak İncelenmesi," Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.2, pp.156-166, 2018
YOLDAŞ, C. And IŞLAK, O. 2018. İlkokul Öğrencilerinin Matematik ve Fen Başarılarındaki Değişimin TIMSS 2011 ve TIMSS 2015 Uygulamalarına Bağlı Olarak İncelenmesi. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.2 , 156-166.
YOLDAŞ, C., & IŞLAK, O., (2018). İlkokul Öğrencilerinin Matematik ve Fen Başarılarındaki Değişimin TIMSS 2011 ve TIMSS 2015 Uygulamalarına Bağlı Olarak İncelenmesi. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.2, 156-166.
YOLDAŞ, CENK, And OKAY IŞLAK. "İlkokul Öğrencilerinin Matematik ve Fen Başarılarındaki Değişimin TIMSS 2011 ve TIMSS 2015 Uygulamalarına Bağlı Olarak İncelenmesi," Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.2, 156-166, 2018
YOLDAŞ, CENK And IŞLAK, OKAY. "İlkokul Öğrencilerinin Matematik ve Fen Başarılarındaki Değişimin TIMSS 2011 ve TIMSS 2015 Uygulamalarına Bağlı Olarak İncelenmesi." Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.2, pp.156-166, 2018
YOLDAŞ, C. And IŞLAK, O. (2018) . "İlkokul Öğrencilerinin Matematik ve Fen Başarılarındaki Değişimin TIMSS 2011 ve TIMSS 2015 Uygulamalarına Bağlı Olarak İncelenmesi." Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.2, pp.156-166.
@article{article, author={CENK YOLDAŞ And author={OKAY IŞLAK}, title={İlkokul Öğrencilerinin Matematik ve Fen Başarılarındaki Değişimin TIMSS 2011 ve TIMSS 2015 Uygulamalarına Bağlı Olarak İncelenmesi}, journal={Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2018, pages={156-166} }