E. Yaraş Et Al. , "Factors affecting consumers’ intention to purchase online," İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , vol.8, no.2, pp.63-74, 2017
Yaraş, E. Et Al. 2017. Factors affecting consumers’ intention to purchase online. İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , vol.8, no.2 , 63-74.
Yaraş, E., Yetkin Özbük, R. M., & Aydın Ünal, D., (2017). Factors affecting consumers’ intention to purchase online. İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , vol.8, no.2, 63-74.
Yaraş, EYYUP, RAİFE MELTEM YETKİN ÖZBÜK, And DUYGU AYDIN ÜNAL. "Factors affecting consumers’ intention to purchase online," İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , vol.8, no.2, 63-74, 2017
Yaraş, EYYUP Et Al. "Factors affecting consumers’ intention to purchase online." İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , vol.8, no.2, pp.63-74, 2017
Yaraş, E. Yetkin Özbük, R. M. And Aydın Ünal, D. (2017) . "Factors affecting consumers’ intention to purchase online." İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , vol.8, no.2, pp.63-74.
@article{article, author={EYYUP YARAŞ Et Al. }, title={Factors affecting consumers’ intention to purchase online}, journal={İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi}, year=2017, pages={63-74} }