Atıf Formatları
İş Örgütlerinde Kontrol ve Rıza Mekanizmalarının İşleyişi: Türkiye Çağrı Merkezleri Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. DOĞANAY, "İş Örgütlerinde Kontrol ve Rıza Mekanizmalarının İşleyişi: Türkiye Çağrı Merkezleri Örneği," 24. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.98-104, 2016

DOĞANAY, S. 2016. İş Örgütlerinde Kontrol ve Rıza Mekanizmalarının İşleyişi: Türkiye Çağrı Merkezleri Örneği. 24. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi , (İstanbul, Turkey), 98-104.

DOĞANAY, S., (2016). İş Örgütlerinde Kontrol ve Rıza Mekanizmalarının İşleyişi: Türkiye Çağrı Merkezleri Örneği . 24. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi (pp.98-104). İstanbul, Turkey

DOĞANAY, SİBEL. "İş Örgütlerinde Kontrol ve Rıza Mekanizmalarının İşleyişi: Türkiye Çağrı Merkezleri Örneği," 24. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, İstanbul, Turkey, 2016

DOĞANAY, SİBEL. "İş Örgütlerinde Kontrol ve Rıza Mekanizmalarının İşleyişi: Türkiye Çağrı Merkezleri Örneği." 24. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.98-104, 2016

DOĞANAY, S. (2016) . "İş Örgütlerinde Kontrol ve Rıza Mekanizmalarının İşleyişi: Türkiye Çağrı Merkezleri Örneği." 24. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.98-104.

@conferencepaper{conferencepaper, author={SİBEL DOĞANAY}, title={İş Örgütlerinde Kontrol ve Rıza Mekanizmalarının İşleyişi: Türkiye Çağrı Merkezleri Örneği}, congress name={24. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2016}, pages={98-104} }