A. Özkaya, "Matematik Eğitiminde Öğrenciyi Çok Yönlü Tanımaya Dönük Alternatif Araçlar - IV Tanılayıcı Dallanmış Ağaç ve Yapılandırılmış Grid," In Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri , Ankara: Nobel Yayınevi, 2022, pp.157-175.
Özkaya, A. Matematik Eğitiminde Öğrenciyi Çok Yönlü Tanımaya Dönük Alternatif Araçlar - IV Tanılayıcı Dallanmış Ağaç ve Yapılandırılmış Grid. 2022. In Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri , Nobel Yayınevi, Ankara, 157-175.
Özkaya, A., (2022). Matematik Eğitiminde Öğrenciyi Çok Yönlü Tanımaya Dönük Alternatif Araçlar - IV Tanılayıcı Dallanmış Ağaç ve Yapılandırılmış Grid. Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri (pp.157-175), Ankara: Nobel Yayınevi.
Özkaya, ALİ. "Matematik Eğitiminde Öğrenciyi Çok Yönlü Tanımaya Dönük Alternatif Araçlar - IV Tanılayıcı Dallanmış Ağaç ve Yapılandırılmış Grid." In Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri , 157-175. Ankara: Nobel Yayınevi, 2022
Özkaya, ALİ. "Matematik Eğitiminde Öğrenciyi Çok Yönlü Tanımaya Dönük Alternatif Araçlar - IV Tanılayıcı Dallanmış Ağaç ve Yapılandırılmış Grid." Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri , Nobel Yayınevi, 2022, pp.157-175.
Özkaya, A. (2022) "Matematik Eğitiminde Öğrenciyi Çok Yönlü Tanımaya Dönük Alternatif Araçlar - IV Tanılayıcı Dallanmış Ağaç ve Yapılandırılmış Grid", Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri . Ankara: Nobel Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={ALİ ÖZKAYA}, chaptertitle={Matematik Eğitiminde Öğrenciyi Çok Yönlü Tanımaya Dönük Alternatif Araçlar - IV Tanılayıcı Dallanmış Ağaç ve Yapılandırılmış Grid}, booktitle={ Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri}, publisher={Nobel Yayınevi}, city={Ankara},year={2022} }