M. Ö. DEMİR, "Risk Algısının Marka Sadakatine Etkisi: Cep Telefonları Kategorisinde Bir Uygulama," EGE AKADEMİK BAKIŞ , vol.1, pp.267-276, 2011
DEMİR, M. Ö. 2011. Risk Algısının Marka Sadakatine Etkisi: Cep Telefonları Kategorisinde Bir Uygulama. EGE AKADEMİK BAKIŞ , vol.1 , 267-276.
DEMİR, M. Ö., (2011). Risk Algısının Marka Sadakatine Etkisi: Cep Telefonları Kategorisinde Bir Uygulama. EGE AKADEMİK BAKIŞ , vol.1, 267-276.
DEMİR, MEHMET. "Risk Algısının Marka Sadakatine Etkisi: Cep Telefonları Kategorisinde Bir Uygulama," EGE AKADEMİK BAKIŞ , vol.1, 267-276, 2011
DEMİR, MEHMET Ö. . "Risk Algısının Marka Sadakatine Etkisi: Cep Telefonları Kategorisinde Bir Uygulama." EGE AKADEMİK BAKIŞ , vol.1, pp.267-276, 2011
DEMİR, M. Ö. (2011) . "Risk Algısının Marka Sadakatine Etkisi: Cep Telefonları Kategorisinde Bir Uygulama." EGE AKADEMİK BAKIŞ , vol.1, pp.267-276.
@article{article, author={MEHMET ÖZER DEMİR}, title={Risk Algısının Marka Sadakatine Etkisi: Cep Telefonları Kategorisinde Bir Uygulama}, journal={EGE AKADEMİK BAKIŞ}, year=2011, pages={267-276} }