Atıf Formatları
Öğretmen yetiştirme sürecinde genellikle yapılan nedir? Etkileyici öğretim mi, etkili öğretim mi? Bir matematik dersi örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. YEŞİLYURT, "Öğretmen yetiştirme sürecinde genellikle yapılan nedir? Etkileyici öğretim mi, etkili öğretim mi? Bir matematik dersi örneği," Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.1, 2019

YEŞİLYURT, E. 2019. Öğretmen yetiştirme sürecinde genellikle yapılan nedir? Etkileyici öğretim mi, etkili öğretim mi? Bir matematik dersi örneği. Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , (İstanbul, Turkey), 1.

YEŞİLYURT, E., (2019). Öğretmen yetiştirme sürecinde genellikle yapılan nedir? Etkileyici öğretim mi, etkili öğretim mi? Bir matematik dersi örneği . Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (pp.1). İstanbul, Turkey

YEŞİLYURT, ETEM. "Öğretmen yetiştirme sürecinde genellikle yapılan nedir? Etkileyici öğretim mi, etkili öğretim mi? Bir matematik dersi örneği," Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Turkey, 2019

YEŞİLYURT, ETEM. "Öğretmen yetiştirme sürecinde genellikle yapılan nedir? Etkileyici öğretim mi, etkili öğretim mi? Bir matematik dersi örneği." Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.1, 2019

YEŞİLYURT, E. (2019) . "Öğretmen yetiştirme sürecinde genellikle yapılan nedir? Etkileyici öğretim mi, etkili öğretim mi? Bir matematik dersi örneği." Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey, p.1.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ETEM YEŞİLYURT}, title={Öğretmen yetiştirme sürecinde genellikle yapılan nedir? Etkileyici öğretim mi, etkili öğretim mi? Bir matematik dersi örneği}, congress name={Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2019}, pages={1} }