V. Ö. Akgün And G. S. Ergün, "Yeni Müşteri Kavramı ve Modern Pazarlama Sürecinde Sosyal Medya Pazarlaması," Turkish Studies - Social Sciences , vol.12, no.32, pp.17-32, 2017
Akgün, V. Ö. And Ergün, G. S. 2017. Yeni Müşteri Kavramı ve Modern Pazarlama Sürecinde Sosyal Medya Pazarlaması. Turkish Studies - Social Sciences , vol.12, no.32 , 17-32.
Akgün, V. Ö., & Ergün, G. S., (2017). Yeni Müşteri Kavramı ve Modern Pazarlama Sürecinde Sosyal Medya Pazarlaması. Turkish Studies - Social Sciences , vol.12, no.32, 17-32.
Akgün, Vasviye, And GÖZDE SEVAL ERGÜN. "Yeni Müşteri Kavramı ve Modern Pazarlama Sürecinde Sosyal Medya Pazarlaması," Turkish Studies - Social Sciences , vol.12, no.32, 17-32, 2017
Akgün, Vasviye Ö. And Ergün, GÖZDE S. . "Yeni Müşteri Kavramı ve Modern Pazarlama Sürecinde Sosyal Medya Pazarlaması." Turkish Studies - Social Sciences , vol.12, no.32, pp.17-32, 2017
Akgün, V. Ö. And Ergün, G. S. (2017) . "Yeni Müşteri Kavramı ve Modern Pazarlama Sürecinde Sosyal Medya Pazarlaması." Turkish Studies - Social Sciences , vol.12, no.32, pp.17-32.
@article{article, author={Vasviye Özlem Akgün And author={GÖZDE SEVAL ERGÜN}, title={Yeni Müşteri Kavramı ve Modern Pazarlama Sürecinde Sosyal Medya Pazarlaması}, journal={Turkish Studies - Social Sciences }, year=2017, pages={17-32} }