Atıf Formatları
Üniversite Öğrencilerinin Öğrenmeye Yönelik Güdülenme Durumları ile Kullandıkları Öğrenme Stratejileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. Karataş Et Al. , "Üniversite Öğrencilerinin Öğrenmeye Yönelik Güdülenme Durumları ile Kullandıkları Öğrenme Stratejileri," Eğitimde Politika ve Analizi Dergisi , vol.3, no.2, pp.31-48, 2014

Karataş, S. Et Al. 2014. Üniversite Öğrencilerinin Öğrenmeye Yönelik Güdülenme Durumları ile Kullandıkları Öğrenme Stratejileri. Eğitimde Politika ve Analizi Dergisi , vol.3, no.2 , 31-48.

Karataş, S., Hatice, G., & Aypay, A., (2014). Üniversite Öğrencilerinin Öğrenmeye Yönelik Güdülenme Durumları ile Kullandıkları Öğrenme Stratejileri. Eğitimde Politika ve Analizi Dergisi , vol.3, no.2, 31-48.

Karataş, SÜLEYMAN, Güleş Hatice, And Ahmet Aypay. "Üniversite Öğrencilerinin Öğrenmeye Yönelik Güdülenme Durumları ile Kullandıkları Öğrenme Stratejileri," Eğitimde Politika ve Analizi Dergisi , vol.3, no.2, 31-48, 2014

Karataş, SÜLEYMAN Et Al. "Üniversite Öğrencilerinin Öğrenmeye Yönelik Güdülenme Durumları ile Kullandıkları Öğrenme Stratejileri." Eğitimde Politika ve Analizi Dergisi , vol.3, no.2, pp.31-48, 2014

Karataş, S. Hatice, G. And Aypay, A. (2014) . "Üniversite Öğrencilerinin Öğrenmeye Yönelik Güdülenme Durumları ile Kullandıkları Öğrenme Stratejileri." Eğitimde Politika ve Analizi Dergisi , vol.3, no.2, pp.31-48.

@article{article, author={SÜLEYMAN KARATAŞ Et Al. }, title={Üniversite Öğrencilerinin Öğrenmeye Yönelik Güdülenme Durumları ile Kullandıkları Öğrenme Stratejileri}, journal={Eğitimde Politika ve Analizi Dergisi}, year=2014, pages={31-48} }