Atıf Formatları
Çevre eğitiminde displinlerin entregrasyonu: multi, inter, transdisipliner yaklaşımlar
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. CAPPELLARO, "Çevre eğitiminde displinlerin entregrasyonu: multi, inter, transdisipliner yaklaşımlar," IV. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS) , Paris, France, pp.71-72, 2018

CAPPELLARO, E. 2018. Çevre eğitiminde displinlerin entregrasyonu: multi, inter, transdisipliner yaklaşımlar. IV. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS) , (Paris, France), 71-72.

CAPPELLARO, E., (2018). Çevre eğitiminde displinlerin entregrasyonu: multi, inter, transdisipliner yaklaşımlar . IV. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS) (pp.71-72). Paris, France

CAPPELLARO, EVREN. "Çevre eğitiminde displinlerin entregrasyonu: multi, inter, transdisipliner yaklaşımlar," IV. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS), Paris, France, 2018

CAPPELLARO, EVREN. "Çevre eğitiminde displinlerin entregrasyonu: multi, inter, transdisipliner yaklaşımlar." IV. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS) , Paris, France, pp.71-72, 2018

CAPPELLARO, E. (2018) . "Çevre eğitiminde displinlerin entregrasyonu: multi, inter, transdisipliner yaklaşımlar." IV. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS) , Paris, France, pp.71-72.

@conferencepaper{conferencepaper, author={EVREN CAPPELLARO}, title={Çevre eğitiminde displinlerin entregrasyonu: multi, inter, transdisipliner yaklaşımlar}, congress name={IV. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS)}, city={Paris}, country={France}, year={2018}, pages={71-72} }