Atıf Formatları
Farklı eğitim modeli uygulayan okul öncesi eğitim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin eğitim programlarının değerlendirilmesine ilişkin görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. KOÇER And T. Karakurum, "Farklı eğitim modeli uygulayan okul öncesi eğitim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin eğitim programlarının değerlendirilmesine ilişkin görüşleri," TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.15, no.1, pp.239-260, 2020

KOÇER, H. And Karakurum, T. 2020. Farklı eğitim modeli uygulayan okul öncesi eğitim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin eğitim programlarının değerlendirilmesine ilişkin görüşleri. TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.15, no.1 , 239-260.

KOÇER, H., & Karakurum, T., (2020). Farklı eğitim modeli uygulayan okul öncesi eğitim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin eğitim programlarının değerlendirilmesine ilişkin görüşleri. TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.15, no.1, 239-260.

KOÇER, HALE, And Tuğçe Karakurum. "Farklı eğitim modeli uygulayan okul öncesi eğitim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin eğitim programlarının değerlendirilmesine ilişkin görüşleri," TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.15, no.1, 239-260, 2020

KOÇER, HALE And Karakurum, Tuğçe. "Farklı eğitim modeli uygulayan okul öncesi eğitim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin eğitim programlarının değerlendirilmesine ilişkin görüşleri." TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.15, no.1, pp.239-260, 2020

KOÇER, H. And Karakurum, T. (2020) . "Farklı eğitim modeli uygulayan okul öncesi eğitim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin eğitim programlarının değerlendirilmesine ilişkin görüşleri." TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.15, no.1, pp.239-260.

@article{article, author={HALE KOÇER And author={Tuğçe Karakurum}, title={Farklı eğitim modeli uygulayan okul öncesi eğitim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin eğitim programlarının değerlendirilmesine ilişkin görüşleri}, journal={TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES}, year=2020, pages={239-260} }