U. KUBAT And Ş. AKSOY, " İknanın Ayrıntılı İnceleme Olasılığı Modeli ," In Pazarlama Teorileri , İstanbul: Mediacat, 2014, pp.499-528.
KUBAT, U. And AKSOY, Ş. İknanın Ayrıntılı İnceleme Olasılığı Modeli . 2014. In Pazarlama Teorileri , Mediacat, İstanbul, 499-528.
KUBAT, U., & AKSOY, Ş., (2014). İknanın Ayrıntılı İnceleme Olasılığı Modeli . Pazarlama Teorileri (pp.499-528), İstanbul: Mediacat.
KUBAT, UMUT, And ŞAFAK AKSOY. " İknanın Ayrıntılı İnceleme Olasılığı Modeli ." In Pazarlama Teorileri , 499-528. İstanbul: Mediacat, 2014
KUBAT, UMUT K. And AKSOY, ŞAFAK. " İknanın Ayrıntılı İnceleme Olasılığı Modeli ." Pazarlama Teorileri , Mediacat, 2014, pp.499-528.
KUBAT, U. And AKSOY, Ş. (2014) " İknanın Ayrıntılı İnceleme Olasılığı Modeli ", Pazarlama Teorileri . İstanbul: Mediacat.
@bookchapter{bookchapter, author ={UMUT KUBAT DOKUMACI And author ={ŞAFAK AKSOY}, chaptertitle={ İknanın Ayrıntılı İnceleme Olasılığı Modeli }, booktitle={ Pazarlama Teorileri}, publisher={Mediacat}, city={İstanbul},year={2014} }