M. BAL, "Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın (2018) Okur Yanıt Teorisi Açısından İncelenmesi," 3rd International Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences , Üsküp, Macedonia, pp.124, 2018
BAL, M. 2018. Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın (2018) Okur Yanıt Teorisi Açısından İncelenmesi. 3rd International Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences , (Üsküp, Macedonia), 124.
BAL, M., (2018). Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın (2018) Okur Yanıt Teorisi Açısından İncelenmesi . 3rd International Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences (pp.124). Üsküp, Macedonia
BAL, MAZHAR. "Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın (2018) Okur Yanıt Teorisi Açısından İncelenmesi," 3rd International Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences, Üsküp, Macedonia, 2018
BAL, MAZHAR. "Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın (2018) Okur Yanıt Teorisi Açısından İncelenmesi." 3rd International Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences , Üsküp, Macedonia, pp.124, 2018
BAL, M. (2018) . "Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın (2018) Okur Yanıt Teorisi Açısından İncelenmesi." 3rd International Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences , Üsküp, Macedonia, p.124.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MAZHAR BAL}, title={Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın (2018) Okur Yanıt Teorisi Açısından İncelenmesi}, congress name={3rd International Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences}, city={Üsküp}, country={Macedonia}, year={2018}, pages={124} }